Välkommen till min nya blogg!

Välkomna till min antik- design och inredningsblogg. Här kommer jag lägga in mina fynd som jag kommit över på lite olika sätt. Idag var jag på en loppis i Göteborg och köpte en gammal kaffekopp från Rörstrand. Jag försökte hitta serien på Intenet men lyckades inte. I botten på koppen står det 571. Är det någon som känner till serien så hör av er?

<meta name="verify-v1" content="xPaTkNahyaoJEdQSCt1C78GCPJaFJlP+qyCI5AKGyls=" />

google2c141a4bdc8a288e.html

Blogginfo.se

Kommentarer
Postat av: Karl Andersson

http://rorstrand-museum.se/servisens_namn.html

Såg att du undrade om tekoppen på bilden. Du har möjlghet att skicka en förfrågan till muséet.

MVH Karl

2008-01-26 @ 18:33:02
Postat av: Carl

Tack för tipset. Jag ska kolla med dem.

2008-01-26 @ 19:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0